Lascaux mağarası, ~M.Ö.15000

11 Ekim 2010 Pazartesi

Atlı Filmler (En güzel doğumgünü hediyesi)

Bir aralar içinde "at" geçen filmler izlemek isteğim bir hayli kabarınca, bir takım aramalar yapmıştım. The Horse Whisperer filmini ve Bartabas'ın Chamane(şaman)'ını bulup izlemiştik. Aramalarım sonucu oluşturduğum listedeki diğer filmleri ise, (çoğu oldukça iyi eleştiriler almış olmakla beraber, pek bir popülerlik kazanmamış olacaklar) Türkiye'de bir türlü bulamadık.

Bugün benim doğumgünüm. Sabaha sürpriz bir hediye paketiyle başladım. Niye sürpriz ki zaten doğumgününmüş, hediye almaktan daha doğal ne olabilir diyebilirsiniz. Sürpriz olmasının sebebi, hediye beklentimin bir önceki gün zaten söndürülmüş olması :) Meğersem o "fake" hediyeymiş, ki çok beğenmiştim onu da ve hatta şu anda üstümde taşıyorum, ama asıl hediyem sabahı bekliyormuş.

Velhasıl, sabah beni bekleyen esas hediyem, bu listedeki fimlerin üçüydü. Âli'nin yurtdışından sipariş ettiği bu filmler, benim artık onları izlemeye çoktan pes ettiğim bir anda, ortaya çıkıvermiş, yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştirivermiş oldular.

Filmlerin ne olduğuna gelince, bunlar:

- The Silver Stallion
- The Horse Boy
- The Long Shot

En kısa zamanda izleyip izlenimlerimle döneceğim.

(Sizin de bildiğiniz ve tavsiye edebileceğiniz filmler varsa, paylaşırsanız çok ama çok sevinirim.)

Hiç yorum yok: